2014 m. rugpjūčio 6 d., trečiadienis

Skandalas, ne patiekalas - jaučio sėklidės - labai gardu!

Gana seniai esu matęs per "Travel" kanalą, kaip gidas/ keliauninkas ragauja jaučio sėklides, tačiau prieš tai išgeria didelį stiklą vyno, 10 susiraukimų ir mėsytė jau burnoje. Vos paragavęs, ragautojas pamiršta, jog prieš akimirką dešimt kart raukėsi, pamiršo, visa tai, kas buvo prieš degustaciją.. tačiau dabar kitaip, veidas maloniai šypsosi. Dominuoja džiaugsmas. Dar vienas stereotipas sugriautas. 
Aš tokios nuostatos neturėjau, tiksliau, aš niekada neturėjau galimybės jų paragauti. O Jums ar teko ragauti? Na ir kaip?
Kartą prieš didžiulę vakarienę, aš pasakiau draugams: "ragausime jaučio sėlkidžių." Keli draugai buvo lengvame šoke, tačiau skonis juos įtikino, jog bereikalo jie save šokiravo. Svarbiausia šio patiekalo dalis, kad mėsininkas būtų nuėmęs plėvę nuo sėklidžių, o po to (namie), labai aštriu peiliu perpjovus per pusę, lieka švelniai išimti pirštais mėsytę. Pavolioti miltuose ir dėti į įkaitintą keptuvę, kepti po 5 minutes iš abiejų pusių. Pašlakstyti citrina ir patiekti su paskrudinta itališka duonele, kuri lengvai įtrinta česnaku. Vynas čia tikrai dera! Mėsa yra drėgna ir gana balta, būtų galima pagalvoti, jog vištienos filė ar panašiai. 


Bon appetit!

P.S.: o kaip Jūs ruošiate sėklides? 

9 komentarai:

  1. O, kažkas įdomaus :) Kokioje vietoje parduoda tokią žaliavą? Būtų įdomu pasigaminti. Man teko ragauti avino sėklidžių viename restorane, tai iš aprašymo supratau, jog ragavome su visa plėve, kuri neįtikėtinai gadino estetinį vaizdą, iki šiol šiurpas nueina prisiminus...

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Giedre, tą plėvę reikia būtinai nuimti, taip tikrai negalima :/ o šios žaliavos yra pirkti Kalvarijų ir Halės turguose, o aš pirkau Užupyje, parduotuvėje "Gegio stalui".

      Panaikinti
  2. vietoj citrinos siulyciau balzaminio acto slakeli pries baigiant kept. spalva apetingesne ir skonio prideda. o pleve lengvai nusiima pavirus minute parukstintam vandeni.

    AtsakytiPanaikinti
  3. o aš jums visiems pagaminčiau taip,kad nei vienas nesuprastumėte ką valgote

    AtsakytiPanaikinti
  4. Labai idomus ir skanus receptas, butinai isbandysime. :)

    AtsakytiPanaikinti
  5. Puikus patiekalas siūlau psragauti.

    AtsakytiPanaikinti